پاسی از شب ✨

خرید بک لینک
فکر میکردم دو هفته پیش سخت ترین جلسهام بود.ولی امروز غولی بود واسه خودش.بعدش رسما افتضاح بودم و رفتم خونه عمم که بهتر شم ولی بدتر شدم و دعا دعا میکردم که برگردم خونه و منطقهٔ امنم(اتاقم)...چند روز دخترعمم اینجا بود و دیگه واقعا دلم سکوت و تنهایی مو پاسی از شب ✨...

ما را در سایت پاسی از شب ✨ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت: 19:36

_اگه انقدر سعی نمیکردن با «نگاه» تربیتم کنن من الان دنبالِ معنی کردنِ همهٔ نگاه های اطرافم نبودم.نگاه هایی که صبح ی معنی داشت؛ظهر ی معنی و شب ی معنی؛و من،دائم در حالِ ترجمه این نگاهایی که با هم فرق نداره و فرق داره.(تند و با هق هق صحبت کردن و اشک ریختن)

+دارم فکر میکنم چقدر سخت بوده برات.

_حق دارم خسته باشم؟!

+معلومه که حق داری!

_مرسی که درکم میکنین❤️

پاسی از شب ✨...

ما را در سایت پاسی از شب ✨ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت: 19:36

خستم...از کرونا خستم...از افسردگی خستم...از فشار خون مامان خستم...از اینهمه بودن و نبودن خستم...مرسی خدا جون.مرسی...از ترس اینکه بعد اینهمه تلاش بخوام برگردم سر نقطه اول خستم.حالِ خوب کجاست؟!چرا ی روزم قسمتِ ما نمیشه؟!...من عاشق دکتر گودرزی ام؛بهم می پاسی از شب ✨...

ما را در سایت پاسی از شب ✨ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت: 19:36

صفحه بندی